-1 uppgift

Fått beyg på sista engelska uppgiften jag skickade in i veckan. Jag klarade den!! Skönt att de är en mindre att bry sig om. Nu behöver jag bara få svar på om han sett min förra uppgift som han satt underkänt på bara för att han inte kunde öppna filen och vad mitt prov kommer handla om. Han verkar ignorera dom mailen..

Snart kommer mamma och pappa med min bil, byrån och tvbänken. Har jag tur hinner jag ställa iordning möblerna lite lätt i alla fall innan jag lär gasa iväg mot jobbet. Efter idag är de bara 6 dagar till ledighet. Jag försöker vara positiv.. Tss.

Imorse hände något som blir allt vanligare i mitt liv. Jag vaknar och är sjukt sugen på godis. Så sugen att jag inte kan somna om utan måste gå och ta mig en karamell. De är helt sjukligt och INTE okej !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0