Baka en kaka

Just nu ligger jag och kollar på halv åtta hos mig. Jag gillar de programmet mer och mer för varje avsnitt jag ser..

Men när de är slut skall jag baka en kaka. Mamma ska komma och dricka kaffe med mig imorgon innan hon ska till jobbet och då slog de mig att vi måste ju ha något till kaffet. De kan inte vara lätt att ha mig som dotter när man skall dra ner på de goda.. Men en kaka är mammsen värd tycker jag! Så! Jag plockade fram min finaste recept bok, a piece of cake och började bläddra. Tror jag bestämt mig för en kokostosca, låter ju galet gott!! Fast jag gör nog i muffinsformar istället för sockerkaksform annars kommer jag nog klämma hela sockerkakan imorgon. Muffisarna kan man slänga i frysen..

Kanske ska testa en till kapsel också, en koffein fri kanske? Hihi.. (förlåt att jag tjatar om min nespresso, men de är nästan som min pojkvän och de är ju okej att nämna sin pojkvän så atte..)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0