Beslutsångest!

Ingen har väl missat min dröm om en espressomaskin. Planerna på att köpa en blir mer och mer seriösa. Samtidigt som ångesten av att lägga pengar på en sån, egentligen lite onödig sak, tränger sig på. Men dom jag kikat på nu är en sån Fredrica har, nespresso. Fast jag vill nog köpa en sån med mjölkskummare isåfall. Om jag ändå ska slänga ut pengar på en sån liksom. Eller så ska jag köpa en tassimo. Inte lika snygg men i den kan man även göra varm choklad, plus att den är ca tusen kronor billigare. Eller ska jag köpa nespresso maskinen men utan mjölkskummare? Humm.. Svårt val!!





By the way, strax börjar solsidan. Äntligen!!! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0