De var nära ögat..

De var sekunder från att en nespresso maskin åkte med mig hem idag. Var till cervera, kollade om de hade på lagret och var påväg att greppa telefonen för att be mamma föra över pengar från sparkontot. Men, jag hejdade mig. Jag ska beställa ändå, även om jag måste vänta på den då.. Och just den jag kikat på finns inte i lager fören den 25/1. Så var riktigt nära att klicka hem en snarlika men ännu dyrare nyss. Hihi. Men hejdade mig ännu en gång.. Ska verkligen försöka invänta den 25:e nu. Hur nu de ska gå, de kliar i fingrarna!!!

Det har varit en ganska så utmanande dag idag och de ska bli skönt att krypa ner i soffan..

Kommentarer
Avsändare: Sara

Hihi! Denna månad har känts som en lång väntan på lönen! FY! Kanske ta sig en tur till Tierp inom en snar framtid och få en kopp kaffe då :P Kanske boka en klipptid samtidigt? Hoppas du mår bra Alx! Kram Sara

2011-01-18 @ 00:59:00
URL: http://twinkely.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0