Duttiga jag!

Minns ni att jag skrev "Jag försöker övertala mig själv att jag är på ett strålande humör idag och ingenting är omöjligt" imorse?! Hur som helst så är de just de jag behövt tänka hela dagen för att klara den. Jag har varit riktigt duktig och gjort saker på jobbet som jag annars aldrig gör. Jag har fixat med borden, jag har gjort ordrar och bråkat med kassan.. Men de är faktiskt kul!

Nu är jag trött som ett jäävla as och de känns fantastiskt att jag är ledig resten av veckan nu.. Och slippa åka på motorvägen ska bli jävligt skönt. Idag var de något djur som virrade runt på vägen och jag mår så dåligt av att se de. Stackaren!

Nu ska jag äta middag som är.. ehmm... kex!!!




Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0