Fnissande lagertjejor..

Jäklar vad vi räknat idag.. Varje liten pryl är räknad och när man räknar så mycket blir man lätt lite fnissig i slutet. Eller ganska så mycket. Jag och A-L körde lagret på em men när A-L räknade munkar, muffins och sånt gott som är i något plast liknande material men som ser väldigt äkta ut så flippade vi ur. Båda försöker sluta äta socker men vi kunde inte göra annat än att tänka på fika. Vi lät dock bli!! Men vi fnissade en hel del efter de. Någon slags abstinens symtom kanske ? De var rätt roligt i alla fall..

Väl hemma skyndade jag mig in på Jensen online, och hade fått besked i både engelskan och matten. Engelskans slutbetyg blev ett VG vilket jag är helt jävla äckligt nöjd med. Var helt säker på ett G max så atte.. Matten var ju bara en inlämningsuppgift och den hade han inte kunnat öppna, så hoppas han kan öppna i de format jag skickat nu..

Förövrigt så fick jag vara ledig imorgon eftersom jag jobbat så förbaskat bra idag. Hihi..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0