Formex

Det är en ganska så trött Alexandra som just vaknat och inte orkar lämna sängen. Tss.

Dagen igår var asrolig! Startade dagen redan 06.30 och den avslutades ca 01.30. Vi var alltså på Formex igår. Såg en hel del fina saker och de är alltid lika roligt att gå där. Såg även Maria Montazamis två montrar men ingen Maria. Hennes toffsar var rejäla!! Jag och J ansågs nog allmänt flummiga och oseriösa, men vi var seriösa! Vi skrattade bara väldigt mycket. Mässan avslutades med bubbel hos Kids. Sen åkte vi in till centrum och åt mat på Underbar. Libanesiskt. Hur gott som helst!! Vi rullade fär ifrån ungefär.. Jag hade de så roligt!!

Det är ett under om jag inte har träningsvärk i magen idag..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0