Förvirrad

Jag är så sjukt förvirrad nu! Jag vet liksom inte varför jag är uppe så här pass tidigt. När klockan ringde tänkte jag "vafaan har jag ställt för påminnelse så här tidigt?!", när jag sminkade mig visste jag inte riktigt varför jag gjorde de och jag har ingen aning om vilken dag de är. De är asläskigt att känna så! När jag tänker till så vet jag ju att jag ska jobba och de är Söndag. Men känslan är någon helt annan så de liksom blir en krock med verkligheten.. Fy!

Det känns som om de är extremt långt kvar till min långa ledighet även om jag bara ska jobba 3 dagar nu innan den är här. Men jag är fortfarande så slut efter julen att allt blir så mycket jobbigare. Men snart så får jag grisa i sängen/soffan, städa och få ordning här hemma, umgås med folk och kanske till och med slå på stort och laga mat..

Jag tycker att någon kan skicka uppiggande sms till mig idag.. Stöttande!! (Jag tycker sjukt synd om mig själv som ska ut i kylan för att ta mig till jobbet)

2011 har än så länge bara varit förvirrande, men jag gillart fan ändå..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0