Haha, Gott nytt år!!

Jag satte just i minneskortet från kameran i datorn och tänkte dela med mig av kvällen. Men nu vet jag fan inte.. De är extremt mycket kort på mig och Freddis. Som var på topp hela kvällen lång, eller, tills vi somnade i soffan.. Men även kort på andra som nog inte blir så uppskattat om jag lägger upp.. Kvällen kunde inte ha blivit mer lyckad!! God mat, god dryck, vi lyckades borra oss in i min cocosnöt, flipflop plus massa snö, glada vänner och ruulig musik.

Slutet lär jag dock ta upp.. Jag, Freddis, Mörner, Madde och en dålig Håkan tog taxi till macken. Freddis och Mörner gjorde mig sällskap hem i snön och vi var sååå trötta att jag tänkte "äh, jag har ju stövlar så jag kan gå över gården istället för att gå värsta omvägen liksom" Jag hoppar över snövallen sen ramlade jag bums i snön för de var ju för fan snö upp till mitten av mina lår. Sen skulle jag ta mig fram till huset och jag ramlade ett antal gånger.. Sjukt jobbigt var de!! När jag kom in hade jag en hel del snö med mig i skor, innanför jackan och på benen. Hur jag skrattade för mig själv!!

Tre bilder kan jag väl bjussa på ..





Filmen från när vi borrar i cocosnöten gör mig glad på alla sätt och vis.. Så jäkla rolig!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0