Harry potter och massa snask

Imorse fick jag sms av Freddi. Hon och Mörner skulle på bio och se Harry Potter och undrade om jag ville följa med. Och självklart ville jag de!! Så direkt efter jobbet tog jag mig till SF där mitt sällskap väntade. Turen dit blev lite stressande då jag nästintill var helt vilse ett tag. Men jag tog mig fram och hittade på de två filurerna.

Jag och Freddi tittade ut en meny, stor popcorn och två stora läsk. Men när vi insåg att chipsen också såg goda ut och vi nästan var framme vi kassan så ändrade vi oss och slog till på en stooor meny. Stor popcorn, stor chips och två stora läsk. Och de var bara lite popcorn kvar när filmen var slut. Hihi.

Filmen var asbra. Vilket Freddi redan informerat mig om. Men den var läskig!! Jag kommer säkert drömma om filmen inatt.. Tss. Nu längtar jag tills del två kommer, jag vill se meera.

Förövrigt var Dobby så jääkla söt! Han hade fått skor och var så söt i dom. För att inte tala om när han skruvade loss en stor lampa. Sötnöt!



Nu måste jag försöka sova.. även om de känns pisstråkigt!!
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0