Ibland försvinner orken..

Inatt har jag inte sovit sådär super bra, jag har sovit oroligt på något vis. Men eftersom klockan stog på 10.00 så är jag ändå rätt så pigg.

När jag gick upp såg jag att de var kallt ute, -20 rättare sagt. Jag kände direkt att nej, min bil kommer inte starta eftersom pappa inte är hemma och kan fixa med startkablar. Mycket riktigt, min bil är som en isbit. Ringer mamma lite lätt panikslagen eftersom jag behövde hinna med 11 tåget om jag skulle åka tåg och klockan var 10.20. Kände att nej, jag orkar inte åka tåg !!! Behöva kasta på mig sminket och skippa frukost för att stå å frysa först vid tåget och sen vid bussen. Inte veta om tågen ens går som dom ska. Komma hem strax efter 22 ikväll. Fick lite sådär "jag vill gråta känsla" för all ork rann liksom ur mig.. Meen, snälla mamma ska låna ut deras bil till mig idag så nu slipper jag tåget och får äta frukost också.. Plus att jag får köra automat. Hihi. Allt känns liite bättre igen.

Kollade även UL nu och tur att jag inte stressade till 11 tåget, de är inställt..

Jag hoppas att resten av dagen blir lite bättre!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0