Ingen rubrik

Jag hade rätt. De blev en lång dag! De sista 3 timmarna på jobbet kändes som en evighet och jag hade stora problem med att hålla mig vaken och koncentrerad. Plus att ingen gick bra, jag tappade och rev saker men som tur var inget ömtåligt. Påvägen hem glömde jag hur man växlar 1 gång och slår på helljuset 2 gånger.

Nu ligger jag i sängen och stirrar på tv:n. Den stängs nog av snart så att jag kan sova. Och de känns som om jag inte har någon aning om vad jag skriver så jag ska nog inte skriva mer..

Vart är mannen i mitt liv som kan laga mat åt mig när jag jobbar sent?
Jag vill inte behöva äta skorpor i sängen i brist på annat..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0