Kl22.38 och en Kaffe latte

Inte den bästa kombinationen för den som har sömn-problem. Kaffe när de snart är hög tid att sova. Men efter pluggandet så var jag så sjukt sugen på Kaffe latte så jag slog till på en härlig latte. Jag börjar faktiskt bli riktigt duktig på att göra latte nu. Hihi.

Kvällen till ära gjorde jag något jag väntat på länge. Något jag kände var sjukt speciellt. Jag tog bort plasten på Gossip girl säsong 1 och har just satt i cd 1 och startat avsnitt 1. De pirrar i magen av lycka. Jag älskar Gossip girl och kan förmodligen se de hur många gånger som helst. Typ som O.C. Bara de att i Gossip girl tränger sig in i min hjärna lite mer. Jag kommer förmodligen bli så besatt att jag drömmer om dom i serien, speciellt Chuck. Han är sådär charmigt ond och jag har äntligen hört att de finns en till som har drömt om honom om nätterna. Haha..

Nu ska jag drömma mig bort till ett rikare liv med mycket mer bekymmer men kanske lite mer kärlek..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0