Lackade på julen ..

De är helt stört. Jag känner icket igen mig själv men för ca 1 timme sedan blev jag aslack på julen och städade bort den illa kvickt från mitt hem. Eller, granen står kvar för den är fortfarande mysig! Jag som hatar den dagen då jag måste plocka bort alla jul-sakerna.. Nu känner jag lite sådär, vad-hände-känsla ..

Hatar förövrigt detta väder. All snö som legat på taket rasar nu lite eftersom. Jag blir livrädd varje gång och får en klump i magen utav ljudet. Men snart är det nog ingen snö kvar som kan rasa..

Tror jag ska ta fram chipsen nu och dra bort votaren plåstret.. Tycker de är sjukt obekvämt att ha de på ma, även om de hjälper.. Men nu står jag inte ut med de varma, klibbiga, stela plåstret !!

Oj vad mycket hat och inte gilla saker de blev nu.. Men folk verkar ju uppfatta mig så ändå så de kanske inte gör något.. Fast bara så att ni vet, jag är inte så hatisk av mig. Tss :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0