Ledig, på riktigt..

Jag är ju nästan aldrig ledig på riktigt nu för tiden eftersom lediga dagarna ska gå till plugg. Även om jag inte pluggar alla lediga dagar så vet jag alltid att de måste göras. Men nu har jag varit duktig och kört på idag så nu har jag gjort alla uppgifter som ska vara gjort innan den 7feb. Bara en halv inlämningsuppgift kvar att göra men jag har kört fast så den tänker jag göra klart på Söndag efter jobbet faktiskt. De är min taktik. Låta den ligga och klura lite när jag känner för de.. Och vips brukar en lösning dyka upp.. Så imorgon ska jag vara heelt ledig och ha lite chokladfontän-mys med Freddis, dricka kaffe med mamma, gosa med Nova och lite sånt..

Nu ska jag äta lite vanilj yoghurt med crunch och banan. Sen blir de nog en till kopp kaffe och mys i filten..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0