Ljudet av sandpapper..

Känner ni inte "åh vad jag skulle vilja vakna av ljudet av sandpapper" ?? De är ju för underbart alltså.. Humm.. Jag är glad att jag lyckades somna om eftersom jag ska klara en sen kväll ikväll.. Och jag kommer ju trots allt få ett fint trapphus inom kort!!

Ungefär 30 sekunder efter att min klocka ringt fick jag sms om att jag får hålla ställningarna på jobbet idag igen. Jag skall idag göra saker jag egentligen inte kan och de känns som om jag och M får försöka slå våra kloka (??) huvuden ihop och lösa de på bästa vis. Att göra bord är inte min starka sida, de är ju så sjukt mycket att tänka på så att jag tänker för mycket och blir extremt kritisk mot mig själv och så blir allt pannkaka istället. Men Nej!! Vi ska lösa de hela galant! (Jag försöker övertala mig själv att jag är på ett strålande humör idag och ingenting är omöjligt)


Jag känner doften av ledighet och den doftar förjävla bra !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0