Måndag 31/1

Är de inte helt sjukt att de redan är sista januari?! Tiden går så jäkla fort..

Idag blir de lång dag på jobbet, förmodligen. Inventering står på schemat och de finns ju ett antal saker att räkna så atte. Jobbajobba-räknaräkna. Kommer vara trött Alexandra ikväll!

Jag har stora problem med att bestämma om jag ska jobba imorgon eller inte. Egentligen är jag ledig men jag skulle behövas på jobbet. Så valet är mitt. Fördel är väl att jag får mer timmar. Nackdel är att jag inte får sova och kommer jobba 8 dagar i rad och jag vet hur trött jag kommer vara i helgen när jag får ledigt. Svårt beslut !!

Väntar på resultat från både matten och engelskan,
äckligt nervös &
stressad ...

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0