Mango, din buse..

Den där mangon skulle jag inte ätit. Jag reagerade lite på den stora kärnan när jag skulle skära upp den och de var helt rätt. De hör till stenfrukts-allergin. Jag tål inte mango. Haft riktigt ont i magen och misstänker att mangon var boven i de hela. Kliar även i min mun, dock inte alls på den nivån som när jag ätit äpplen och plommon. Men ändå rätt störande..

Dock är jag glad ändå för jag såg just att Maria Montazami ska på Formex med sina produkter så nu hoppas jag verkligen att jag kan åka med på mässan i år också så kanske jag ser henne i någon monter. Plus att de är så sjukt kul med formex så jag vill dit. Hoppas hoppas!

Min rygg är jobbig och jag vill ha en kram för de är synd om mig..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0