Matte, check!

Nu har jag även gjort matte uppgiften. Ska bara scanna in den och maila iväg. Känns som en lite luddig uppgift så jag hoppas att den stämmer! Nu har jag bara sisådär 2-3 avsnitt i boken som lär räknas klart idag sen kan jag andas ut.

Jag har fått mitt schema nu också. Jag ska med på Formex mässan nästa vecka! Formex är så sjukt kul och de är så roligt att se och få vara med på ett hörn om vad vi ska sälja i butiken. Jag är väldigt tacksam över att få följa med dit!! Såg även att jag fick rätt så bra med timmar också. Lite mer än vad jag är anställd på, så de är ett plus!

Nu ska jag göra en latte och plugga vidare. Även fundera lite på om jag ska unna mig en espresso-maskin. Jag kan verkligen lägga pengarna på bättre saker men ibland måste man väl få unna sig något också ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0