Mys kväll !!

Min kväll har varit sådär guld värd. Taco och snask hos Freddis och Johan. Spelat lite Wii och kikat på lets dance. Och det bästa av allt, testat Freddis espressomaskin. Smaskens!!! En sån vill jag ha och massor av den rosa kapseln! Namnam.. Jag och Fredrika har även planerat att nästa vecka ska vi dricka kaffe och äta muffins (som vi ska ha på hennes kakfat) som vi planerat så länge. Blir kalasbra!!

Sen fick jag även ta en tur med Saaben eftersom jag var den enda som körde på endast julmust. De är roligt att köra den måste jag säga!! All min konsentration används åt att inte koppla och se till att köra bra. Haha. Roolikt!

Jag mår bra av att hänga mer er..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0