Mys morgon

Jag var nog förvirrad när jag ställde klockan igår för jag gick upp ungefär 1 timme för tidigt. Men fysjutton va skönt de var! Nu har jag i lugn och ro gjort mig iordning, packat väskan, kollat in jullönen (gilla), betalat räkningar (ogilla), kollat på nyheterna och bara slappat. Just nu äter jag upp äppelpajen som blev kvar igår och dricker lite kaffe. Och de är en hel timme tills Elin hämtar mig och skjussar mig till tåget. De känns så lyxigt att ha så mycke tid hemma när de är ljust ute !!

Nu är de bara idag som jag jobbar påriktigt. Imorgon hoppar vi på ett tåg till Stockholm för att kolla in våren/sommarens nyheter och kanske en och annan tomte. De är alltså Formex jag pratar om. Och jag bara måste leta upp Maria Montazami´s monter. Imorgon kommer bli en askul dag men vääldigt lång. Och sen ... HELG!!!

Tror tammefan jag ska se ett avsnitt av gossip girl..
Puss

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0