Pedantiska jag och en sallad..

Såg just att jag stavat fel i förra rubriken. glömde r:et i Fredrica. Attans!

Nova har åkt hem och min pedantiska sida (som jag egentligen hatar) gjorde sig påmind. Nova hann knappt utanför dörren innan jag dragit fram dammsugaren och börjar dammsuga upp allt hund och katthår som samlats under denna vecka. Jag har den senaste timmen torkat bänken sisådär 4-5 gånger.. Hur normalt är de?! Och jag kan inte sätta mig och äta fören allt är perfekt i köket. GAH! Jag måste sluta med dehär, för jag hatar de!!

Nu ska jag smälla i mig en underbar sallad och kika på halv åtta hos mig.. De är lite extra roligt denna vecka. Hihi.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0