Premiär x2

Eftersom jag sagt att jag skall blogga om kvällens händelse så skall jag nu gört!!

Jag har för första gången i mitt liv kört automat OCH saab. Eftersom jag tog på mig chaffis-rollen under kvällens familje middag och vi lite för sent kom på att "oj, Nova ska ju med också och hon får inte åka min bil" så slutade de med att jag blev övertalad att köra Elin & Tobbes Saab som är automat. Jag har aldrig kört automat och kopplade konstant med vänster foten genom att pressa den mot golvet. Jag var ganska så rädd med tanke på att bilen är lite lätt ny och sådär.. Men Tobbe sa att de var lungt och guidade mig igenom det hela. Sen klarade jag att köra hem, helt själv. Haha.. Jag tycker det var asläskigt men sjuukt spännande och kul!

Hihi.. Snart deckar jag förhoppningsvis för jag skall dricka mitt sömn-te.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0