Skit natt !!

Inatt har jag sovit som när man har skyhög feber. Ni vet när man drömmer mardrömmar, vrider och vänder sig och vaknar lite för ofta. Sista drömmen var vidrig. Jag vaknade med ett ryck av att jag typ inte kunde andas och var livrädd. Jag var så rädd att fastän jag vaknat vågade jag inte röra mig i sängen och jag vågade inte somna om. Så sista halvtimmen innan klockan ringde låg jag i sängen och försökte bli av med rädslan. Dock känner jag fortfarande att den sitter kvar i kroppen.. Förstår ni hur rädd jag var i drömmen då!?

Äntligen har min engelska lärare svarat också. Dock är jag inte så nöjd med svaret. Vi ska ta provet via telefon vilket känns tufft. Jag ska alltså ringa honom. Vad ska jag säga!?! Ska jag prata svenska eller engelska?! Jag vet ju inte om han kan svenska.. Men de är löjligt att prata engelska om han kan svenska. Åhh.. "Hi, I hate you!" känns rätt.. Orkar inte dehär idag.. Och tiderna jag kunde ringa är när jag jobbar så jag hoppas att jag får svar på mailet med mina tidförslag snarast!!!

Nu åker jag till jobbet istället och jag hoppas verkligen att denna dag blir lättare än dagen igår!!
Men, jag känner mig inte så pigg efter denna natt så...

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0