Söndags deppig

Jag älskar det lediga livet!! Just de att bara göra de jag känner för och ingen stress. Eller, pluggandet försvinner ju inte men de är ändå så galet mycket lättare när man är ledig. Så, att börja jobba imorgon igen ger ångest. Ångest gånger tusen kan man säga.. Jag är nog den sortens människa som inte har ett behov av att jobba. Jag hör så många säga " nej nu har jag varit ledig så länge, nu vill jag jobba!!! " What?! Fattar inte de där jag.. Latmask som jag är :)

Jag har denna ångestfyllda Söndag målat byrån, tvbänken och systers hår. Jag tror allt är färdigmålat nu, bara texten på byrå-lådorna kvar och eftersom jag inte kommit på vad jag vill skriva där än så får de vänta ..

Och nu ska jag dricka kaffe, plugga lite matte och smälla på ett voltaren plåster på ryggen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0