Tablett till frukost

Nu är de dags igen. Jag hatar att ta värktabletter men jag var tvungen att starta dagen med en tablett. Blä! Nacken, eller axeln typ, är helt jävla sämst idag. De strålar upp i nacken och ner vid skulderbladet. Varje gång de ilar till måste jag liksom lägga örat mot axeln för de känns lite bättre då. Känner mig även lite lätt bortdomnad i axel och arm. Så om någon av er skulle se mig idag så behöver ni inte fundera på varför jag då och då ser lite störd ut.. Dock hoppas jag innerligt att tabletten tar bort värken för just nu känner jag mig helt uppgiven på nå vis. Snälla massör, kom hem från din semester, typ NU!


4 år ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0