Två minus ett

Nu har jag precis skickat in min sista engelska uppgift. Skrivit ihop massa skit bara och hoppas de faller honom i smaken. Förmodligen inte men nu orkar jag inte lägga mer tid på de. Måste gå vidare till matten. Ska försöka få iväg den uppgiften imorgon så eftermiddagen får gå till att plugga matte så jag kan klara uppgiften..

Fikat hos Freddis var iaf en hit! Hur gott som helst! Och jag är väldigt nära att köpa en sån där espressomaskin nu även om jag kanske skulle spara lite pengar isället. Humm.. Men de skulle förgylla mina dagar, helt klart!!

Kikade förbi mamma och pappa också och nu är byrån och tvbänken klar. Måste bara försöka få hem den.. lär kanske vänta till helgen :(

Matte och fruktstund nästa..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0