Uppe tidigt

Idag är det den stora dagen för min lilla Kia. Dagen då den skall göra ett facelift och operera in en pacemaker (=laga stenskott plus sätta i motorvärmare). Jag fick pina mig upp när klockan ringde 08.30, kändes sjukt tidigt!! Ut till Kian och de var bra nära att den inte starta pga kylan.. eller var den nervös kanske? Hihi. Nu har jag i alla fall lämnat in den och sagt åt dom som skulle fixa den att dom måste vara snälla mot min kia. Tur att dom vet vilken jag är annars hade dom väl trott att jag var lite lätt sjuk.. tss..

Mamma hämtade upp mig när jag sagt hejdå till kian och vi åkte hem till mig för en fika, kaffe och muffins. Smaskens! Nu har mamma åkt och jobba, Nova lagt sig för att vila lite och jag ligger utslagen i soffan.. Varför kan man inte alltid vara ledig?! Jag vill ha en rik karl så jag kan vara hemmafru.. Vore nått de!

Gossip girl nästa..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0