Vadå stressande?

Just nu hatar jag Jensen. Jag ska göra ett slut prov snart eftersom kursen ska vara klar den 26 Januari. Men eftersom att deras internet sida är helt värdelös så kan jag inte se provdatum där. Jag har mailat läraren för han lär ju veta när provet är, men då är ju hans problem att han inte svarar på mail. GAH!

Jag måste liksom boka tid att få skriva provet i Tierp i god tid men min nästa lediga dag är typ den dagen jag bör skriva provet om jag ska hinna skicka in de innan den 26:e. Jag är så sjukt stressad över deras jäävla piss organisation. Min utvärdering kommer inte innehålla många positiva ord ..

Känner mig inte astaggad på att nu jobba 8 dagar. Jag har för mycket annat jag vill och måste göra. Men, jag får försöka tänka att de ger mig pengar och då kan jag köpa espresso maskinen..

Jäävla tjat om espresso maskinen.. haha.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0