Vardagslyx med Fredica

Idag har jag och Fredrica haft lite vardagslyx. Hon var helt klart värd de, nyopererad och ett ömt knä. Och jag ställde ju självklart upp som sällskap. Hihi. Vi var alltså värda att plocka fram min chokladfontän och fylla den med mjölkchoklad och doppa lite banan, ananas och marshmallows. Smaskens! Fick även se skruvarna som suttit i Freddis knä och jag är förvånad vilka rejäla skruvar. De såg ju liksom ut som sånna där vanliga byggskruvar.. Juste, vi använde självklart min nespresso också. De var ju Fredrica´s nespresso maskin som fick mig att köpa en egen kan man säga.. Hihi.

När vi slappade i soffan kom mitt efterlängtade sms att mitt paket med kapslar hade kommit så vi åkte till ica och handlade lite "kort-erbjudande-varor" och hämtade mitt paket. Så släppte jag av Fredrica hemma så hon slapp gå så långt. Hon måste bli bra så vi kan dricka irish för 2 snart!! :)

Väl hemma igen skulle jag och Nova ta en promenad men hon var jävlig som faaan så jag gav till slut upp och lät Nova typ dra mig hem igen.. Vi är nu ovänner.

Pappsen var och hämtade min bil och har fixat så jag kan koppla i motorvärmaren också. Toppen! Han ska få en muffin som tack!

Jag gillar denna dag trots Novas envishet..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0