Whihihi

Blev väckt av ett sms imorse. 45min innan klockan ringde. I sms:et stog de "ditt paket finns nu på kompletts utlämningsställe i Uppsala" !!!!!! De är så perfekt för nu kan jag hämta de innan jag börjar jobba plus handla lite på Willys. Hur ska jag stå ut hela dagen på jobbet?! Jag kommer ju bara vilja åka hem och plocka upp nespresson.. Jaja, som ni kanske förstår kunde jag ju absolut inte somna om efter detta härliga sms :)

Jag har försökt sova försiktit i min underbara säng inatt för jag ville inte förstöra den här nya härliga känslan. Men jag misslyckades totalt och täcket var liksom helt snevridet. Jag tar de som ett tecken på att jag sov bra..

Innan jag åker iväg ska jag försöka få i mig frukost och kika på gossip girl. Även en "sista" kopp brygg kaffe.. Kommer ju garanterat bli flera men inte alls på den nivån som de varit. Nespresso it is!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0