5 veckor

Idag är 5 veckor jobb kvar för min del.. Eller knappt 5 veckor. Sen slipper jag pendla till Uppsala !!!! 5 veckor låter ju rätt mycket men tiden går ju så jääkla fort alltså..

Jag är pisstrött. Förvånad? Neej! Kunde inte somna igår. De är så lustigt att jag i helgen somnade på direkten och nu när jag är hemma igen ligger jag och vrider och vänder mig. Blää! Tur att ännu en natt i stugan inte är allt för långt bort.

Nu ska jag pyssla ihop lite kaffe med min fina nespresso. Sen bär de av mot jobbet. Idag är de upp till bevis om jag klarat att vara "mini-chef" i två veckor. Den riktiga kommer tillbaka och jag hoppas hon är nöjd med jobbet vi gjort under hennes semester.. Tss.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0