Åhh va roligt..

Jag älskar att ha roliga saker att se fram emot! Allt känns så mycket bättre då. De som är på planerar stadiet nu är
-Bio imorgon med Freddi, hennes syskon och Mörner
-Stugmys i helgen med Elin och Tobbe
-Middag med fina tjejor på church street
-Ön (mycket mycket eventuellt då jag är skeptisk)
-Någon slags grillning med fina Sara

Hur bra låter inte detta? Och ni får gärna komma med fler förslag för jag har lite svårt för att bara vara hemma själv just nu. En äkta rejäl filmkväll? Bad-tur? Någon utflykt..? Klura på de mina kära vänner så planerar vi något sen..

Nu lär jag strax gasa iväg så att jag hinner köpa en vin-dunk. Jag och syster lär ju ha något att smutta på när vi kopplar va i stugan. Hihi.

En liten detalj och allt skulle vara perfekt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0