Bastu alltså!!

Åh vilken underbar kväll jag haft!

När vi kom till Elin och Tobbe så smaskade vi lite choklad mousse som tobbe gjort. En nyttig sort som var hur god som helst!! Smask! Till de blev de lite rödvin. Sen hoppade jag och Freddi i poolen. Myggorna sällskapade oss! Efter ett bra tag plaskande sprang vi till bastun, med fulaste stilen ever. Hihi. De andra kom snart in till oss också. Jag fick ansvar för att kasta vatten på stenarna vilket jag tycker jag skötte förjävla bra! Råkade överdosera doftoljan pyttelite bara. Näsorna blev ju rejält rensade iaf. Och de liksom stack lite lätt i halsen.. Blev ett jävla liv. Men tyckte de gick bra ja.. Riktigt roligt att kasta vatten, vilket resulterade i en het bastu!! Jag har aldrig njutit så mycket av att basta som ikväll. Blev 3 dopp i poolen totalt också. Och sällskapet var de bästa!!

Nu droppar mitt hår som fan rent ut sagt. Blev lite lätt vattenkrig i poolen mellan mig, Tobbe och Mörner. Så lär torka de lite och skutta i säng. Imorgon blir de gymmet med Fredrica innan de bär av mot jobbet.

Puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0