Bio-brillor

2 dagar kvar till ledighet, yeey! Och när dessa 2 dagar är över ska jag ha fått mitt besked.. Ni börjar lessna på tjatet om antagningen va? Förlåt! Men de lämnar inte min skalle för en sekund ens.. Blää.

Efter jobbet idag gasade jag fort till gymmet, trampade hettsigt på crosstrainern i 28 min, då såg jag att tiden började bli lite väl tajt så tränade armarna lite snabbt och körde med tyngre hantlar och de gick fint. Naajs! Gasade hem, hoppade in i duschen, fixade mig lite snabbt och kastade i mig en sallad (och kollade studera.nu såklart). Sprang till bilen och gasade till Mörner och Fredrica. Pjuh!!

Vi gick till våran lilla biograf här i byn för att se sista Harry Potter. Sjukt bra!!! Och de var i 3D, fulaste brillorna ever. Haha. Vi mötte även upp Fredricas syskon vid bion så vi var ett gäng som satt på rad med dessa brillor. Tror faktiskt filmen blev extra bra pga ful-brillorna.

Nu är jag hemma igen och har smaskat lite kvällsfika.. Hoppas att jag kan sova snart!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0