En helt fel Söndag

Jag är total förvirrad idag. ALLT blir fel när man ändrar mina Söndagar. Söndagskväll är den kväll jag vet att jag ALLTID är ledig för om jag jobbar slutar jag kl16. JÄMT! De är heligt och går liksom inte att ändra på. Trodde jag.. Eftersom jag under några veckor bytt jobb-helg så stänger jag idag. Bara den lilla detaljen att jag börjar 4 timmar senare känns fel. Jag har hunnit gymma nu på morgonen. Jag ska inte hinna de när jag jobbar Söndag. Gahh.. Förvirrad tjej!! Tur att jag är ledig imorgon så att jag får lugna ma lite då..

Nu lär jag slurpa i mig kaffet.. Trots denna förvirring är att något inkräktar på min heliga Söndagskväll så är jag väldigt glad idag!

 

Hejdå!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0