Från botten till toppen, typ..

Efter jobbet åkte jag till Elin och Tobbe. Elin jobbar sent idag så jag hade lovat att åka och pussa på missebebisarna. Mina små hjärtan!! Jag sitter och ler för mig själv när jag är där. Pratade lite med Tobbe som "bastade" dvs satt i deras bastu-kåta och svettades, men bastun var icket igång. De behövdes liksom inte idag.. Haha.

När jag kom hem rasade mitt humör. Blev rent ut sagt piss förbannad. Så jag gjorde en ny spellista på ipoden. En kombination av dub och hårdrock. Drog på högsta volymen och tog en springtur. Fick håll och de var jobbigt som fan men jag sprang nästan hela rundan. När jag kom hem, hade duschat och börjat med maten (lite mindre arg, mer neutralt humör liksom) så ringer telefonen. Min fina Fredilicious ringde och sa att ikväll skulle vi minsann basta och bada hos Elin och Tobbe. Mitt humör är nu strålande och pricken över i:et är nog att jag njuter av 4st karameller. Dagens dos av godis! Eller till och med helgens kanske .. ?

Nåväl.. nu ska jag vänta på att min chaffis ska komma (Freddi) sen blir de en rolig kväll..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0