Haaavet !!

Vilken mysig och härlig helg jag haft nu. Spenderat massa tid ute på havet i syster och Tobbes stuga. De är så förbaskat jävla mysigt! Där slappnar jag verkligen av, somnar på nolltid och sover länge. Så sjukt skönt! Idag när vi kom hem så pussade jag och syster på världens sötaste kattbebisar. Känns lite tråkigt att de snart ska flytta, fast jag kommer ju träffa alla sen också bara de att jag inte får träffa alla på samma gång :)

Sen blev de en stund i soffan och kika på postkodlotteriet. Heelt sjukt att de är gatan som jag är uppväxt på som tog hem vinsterna denna vecka. Haha. Roooligt. Nu tycker jag att jag kan få en iphone när jag fyller år!!

Tog mig en cykeltur till gymmet sen. Fick något ryck och körde hårt som fan vilket var as skönt. Älskar att vara helt själv på gymmet!!

Sitter just nu och funderar fram och tillbaka om jag ska köpa den där väskan på Åhlens. Dyr så in-i-helvete men de är ju trots allt äkta läder och en väska jag kan ha mina 3 år i skolan.. Och jag har ju faktiskt en 25% kupong. De lutar åt att den åker med mig hem imorgon men ångesten kommer vara enorm. Haha. (jag är ju trots allt redan nu väldigt ekonomiskt tänkande)

Nej men nu ska jag fortsätta jäsa i soffan.. Hatar att jag inte kan gå promenader längre!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0