Komiskt!

Imorse när jag ringde ett samtal om ett eventuellt nytt jobb var jag nervös som sjutton. Jag vankade fram och tillbaka i köket och kikade ut genom fönstret medans jag pratade. Då ser jag en snubbe cykla förbi på en en-hjulins cykel. Jag såg den och tänkte liksom bara "jaja" och pratade vidare. När jag lagt på mindes jag inte ens detta, kanske för att jag just fixat en intervju..? Nu på kvällen kollade jag på nyheterna och plötsligt ser jag samma snubbe på tv. Haha. Han ska tydligen cykla genom Sverige på den där cykeln och idag på eftermiddagen kom han till Uppsala. Dvs att de verkligen var honom jag såg.. Jag tyckte detta var mycket roligt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0