Ler fortfarande

Jag är fortfarande lika glad!! Även om jag inte riktigt förstår att jag blir student i höst. Så sjukt spännande och roligt!! (jag kommer förmodligen inte vara lika positiv när jag sitter och pluggar till första tentan) De är helt jävla fantastiskt i alla fall! Jag planerar allt nu.. Har kikat ut två skolväskor jag vill ha. Eller jag vill ha en utav dom, jag måste bara välja. Och skrapa fram pengarna. 1295 kronor för en väska känns lite väl men jag ska ju plugga och måste ha en bra väska till böckerna. Haha.

De var inte lätt att jobba idag. Huvudvärk och massa energi i kombination med inget att göra. Har förmodligen huvudvärk för att jag äntligen slappnat av igen. Och energin kommer från glädjen. Jag ville liksom göra hur mycket som helst idag. Massa roliga saker. Inte bara va. Men jaja, jag kunde ju stå och le för mig själv i alla fall.

Ikväll har jag firat med glass. Öppnade min carte d'or som jag köpte för ett bra tag sen men inte öppnat för att de inte känts rätt liksom. Idag kändes de helt rätt !!!

Nu ska ja le vidare..

Kommentarer
Avsändare: annirene

åh vad kul, grattis :)

2011-07-14 @ 23:41:31
URL: http://annireneR.devote.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0