Neervös

Ooohh va jag är nervös inför imorgon. Även om jag bara kan gå dit och svara helt ärligt och visa vem jag är liksom, inga konstigheter egentligen. Men ändå..

Har varit tyst av mig i helgen, förlåt. Men i fredags blev de stugan för att fira syster, sov sedan i mamma och pappas nya fina stuga och åkte direkt därifrån till jobbet. Tog emot att åka därifrån! Jobbade och var trött som ett as så när jag kom hem däckade jag i soffan och orkade inte skriva helt enkelt. Idag har jag också jobbat, sen blev de promenad med Sara och sen ut till syster för lite födelsedags fika igen, för nu skulle farmor gratulera henna. Pussade även lite på kattbebisarna innan vi åkte hem igen..

Nu är de soff-läge.. Väntar på att mitt nagellack ska torka vilket tar en evighet!! Ett thai nagellack, kanske är därför?! Ska ta mig en smoothie när de torkat. Smaskens!!

Och jag vill så mycket ...

Kommentarer
Avsändare: bella

vad ska du göra imorogon :)? kram

2011-07-31 @ 21:58:45
URL: http://belladavis.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0