OJ! Strarkt vin..

Shit.. Jag är full!!!! Halv somnade just i soffan i min långklänning och lockat hår. Egentligen astaggad på fest men alltså.. vinet på church street var starkt. Jag hade visserligen med mig en flaska och två sugrör med rödvin som jag och Freddi sög i oss på vägen till Gävle men alltså.. Jag frågade servitrisen om vin tips och jäävlar vilket vin. Hur gott som helst men de gick rätt upp i skallen. Maten var dock hur god som helst också, de hann vi känna. Men när de var dags att åka hem så satt jag och Freddi i bak i saaben och sjöng så högt vi kunde och var sååå taggade. De andra två drack liksom cola så vi var ensamma om att vara taggade. haha. Nu ska jag nog krypa ner under täcket. För allas bästa liksom.. Vilket jäääävla vin..

 

Fler bilder kommer imorgon...


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0