Ska jag .. ?

Blev väckt av att telefonen ringde för ett tag sen. Jag trodde att de var ett drygt företag som ringer mig hela jävla tiden men de var tydligen farmor. Tänk att gamlingar jämt ska vara vakna så tidigt.. Sen ringde även mamma så totalt 4 samtal på ca 5 min. Jag tog de som ett tecken att jag måste gå upp..

Nu sitter jag och velar.. ska jag åka till gymmet nu eller inte? Känns som ett extremt svårt val. Vore iofs skönt att gymma nu på morgonen så att jag inte behöver åka dit på eftermiddagen. Men de känns så förbaskat jobbigt alltså!!

Vad ska jag göra mer idag då.. ? Jo jag ska sola! Plus att jag ska vara Nova vakt. Så kvällen blir en hemma kväll eftersom Nova ska vara hos mig till 21. Undra vad vi ska hitta på för mys ? :)

Okej nää.. jag åker till gymmet!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0