Skit snack bara..

Jag måste erkänna, idag tränade jag lite klent. Orkade endast 15 min på crosstrainern, de var varmt och benen är rätt trötta från onsdag och torsdagens träning. När jag tränade muschklerna gick de dock lite bättre men inte sådär duktigt som jag brukar.. Nåväl, alla får vi väl ha sånna dagar på gymmet också? Jag var ju iaf där..

Åkte sedan till syster och pussade på kattbebisar. Vilken jäkla fart dom börjar få nu. Bus helatiden!! <3

Nu har jag i typ en timme legat i soffan, lite halvt sovande och den där "snart-börjar-jag-dreggla"-känslan. Har försökt rycka upp mig men de går sådär. Sitter och läser lite bloggar nu och inte vilkas som hellst utan Sara Jönsson och Martin Granetoft. Bästa big brother deltagarna!! Synd att inte Peter också bloggar.

Nej nu ska jag fixa nå lunch tror jag..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0