Smygkikat

Idag har jag och syster, efter att ha städat deras stuga, varit in och smygkikat på skolan. Vi gick en guidad tur och fick se de mesta. Vi fick sedan en privat tur för att se vilken lokal ekonomerna ska vara i första dagen. Tss. Fick höra att jag måste delta i nollningen och att "jag märker" när den börjar. Jag är orolig! Men jag gillade verkligen skolan. Speciellt biblioteket och maskinerna som serverade milkshake.

När vi kom hem åkte vi till gymmet och tränade eftersom vi råkade trilla in på MAX i Gävle. Nu är jag hemma för dusch, tacka ja till platsen i Gävle och packa om.. Mera mys väntar!! Och något glas vin sådär.. Haha.

Allt känns typ asbra!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0