SOL

Vaknade tidigt som sjutton imorse. Klockan 06.05 rättare sagt. Kunde inte somna om efter de, kände mig riktigt pigg. Så 06.30 gick jag upp och kollade på tv och åt frukost. Jag älskar att vara vaken tidigt när man själv valt de och att men ändå är utvilad liksom. Nu på morgonen har jag hunnit massor. Städat lite, diskat, fixat plugg-hyllan, slagit in systers paket och knappat på datorn.

Nu ska jag strax cykla ut till mamma och pappa. Idag blir de sola för hela slanten. Eller iaf fram till halv fyra för då blir de gymmet med Fredrica. Men först lär jag få tag på ett nummer och ringa en person som jag ska peppa att fixa ett jobb till mig. Tss. Jag känner mig just nu taggad för att jobba med detta när jag pluggar.. Hoppas, hoppas de kan fixa något åt mig..

Vi hörs!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0