Sömn <3

Inatt har jag sovit så gott. I sisådär 9 1/2 timme till och med. Riktigt skönt! Och trots de så bangade jag träning imorse.. Men mest för att vila benen lite så att inte knäna börjar göra ont igen. Har liksom planerat in träning ons, tors, fre och söndag så atte, idag är jag värd denna slömorgon..

Ska åka till jobbet lite tidigare. Tänkte kika om de finns någon mobil/nyckel väska som man sätter på armen när man är ute och springer. Sen lär jag handla lite grädde (jag missbrukar grädde!!) och sen ska jag även börja jobba tidigare..

Känns jätte jobbigt att jobba sent idag.. Men jag hoppas att de går fort och att resan hem känns hur kort som helst!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0