Stiftpenna delux

Nu har jag storshoppat på akademibokhandeln. Massa roliga saker inför skolstart. Kände mig som en 7-åring när jag valde färger på pennor, block, pennfack och allt sånt. Hihi. Fastnade vid pennstället väldigt länge för att välja pennor. Fastnade för en stiftpenna delux för hela 89:-. haha. Tvekade en stund om jag skulle ta en för 15:- istället men den för 89:- var ju såå mycket mer najs och man lär ju plugga med stil så atte.. Jag är stolt över min penna!!

Tiden på jobbet bara rusade iväg. Jag känner mig glad och hade en rejäl dos energi. Så härligt! Och sååå kul att få jobba med J igen! Den människan kommer jag sakna alltså!!

Sen blev jag glad för att jag fick en present av Johannes. En sladd-Janne så att jag kan lyssna på ipoden i bilen. NAJS! :)

Nu blir de Johan Falk och smasksmask..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0