Träning x3

Jag vettesjutton vad som är fel med mig idag men efter den slöa förmiddagen blev jag galet rastlös. Tog en promenad på eftermiddagen i hopp om att bli lite slö igen men icket. Nästan att jag blev piggare!! Så nu på kvällen tog jag mig en springtur också. Benen är bra trötta, kroppen är trött, huvudet liiite rensat på funderingar och ganska så trött, men ändå känner jag att de kryper lite i kroppen.. Jag är allmänt störd idag kanske?

Nu är de i allafall film kväll. Ska ta mig en kopp koffeinfritt kaffe nu. Smaskens! Sen väntar lite morötter och dipp om jag orkar.

Juste, min springtur som skulle vara lite avkopplande/avreagerande slutade rätt illa.. En orm! Jag såg den på långt håll men den var rätt död, som tur var! Men jag var ändå mycket mycket rädd ska jag säga er. Zoomade så mycket de gick när jag skulle ta en bild..


Kommentarer
Avsändare: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 21:23:08
URL: http://smsalåna.nu

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0