Ursäkta

att jag inte skrev något igår men jag hann liksom inte.. Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet. Tog ett rejält pass med min vän crosstrainern och sen lite styrka. Duktiga jag!

Jag laddade upp för en hemma-kväll men jag var lite för rastlös. Såå jag gav vika för tjatet och åkte med Erik på en liten mc-tur. Som många av mina vänner vet är jag lite lätt livrädd för motorcyklar men jag överlevde turen igår. Och de var lite roligt till och med. Men de kanske var för att jag såg stark ut med alla skydd.. ? Tss.

Idag är de sooool!! Och jag är ledig. Så bra kombination! Ska ta bikinin och åka till mamma för lite solning. De blir en slapp dag som jag får sota för ikväll när jag och Freddi ska till gymmet. Hihi.

Nej, ut i solen!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0